Administració electrònica
Relació totalment electrònica amb les administracions per a la tramitació d'expedients
DIMECRES 14 ABRIL 2021
En data 31.03.2021 s'ha publicat al BOE el Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel que s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per medis electrònics, en vigor ja des del dia 2 d'abril de 2021, que regula la relació de la ciutadania amb les administracions públiques pel que fa a la tramitació d'expedients, que siguin totalment electrònics.
Atenent això, cal que la ciutadania obtingui un certificat digital per tal de poder fer els seus tràmits en qualsevol administració pública (ajuntaments, consell comarcals, diputacions, Generalitat, etc).
En els següents enllaços s'explica com obtenir aquest certificat, en el que hi ha dos modalitats:
Pel telèfon mòbil: https://youtu.be/qqiw3Jv9lHE
Per ordinador fix de taula: https://youtu.be/4EUKlcZKVz8
Són gratuïts i sense desplaçaments, es poden obtenir des de casa.